UKK


Täältä löydät vastaukset usein kysyttyihin kysymyksiin! Jos sinulla on tuotekohtaisia ​​kysymyksiä, napsauta tuotetta.

Usein kysyttyjä kysymyksiä

+ Ruudun osoitin ei seuraa ohjausmatolla tehtäviä liikkeitä.

Kyse on todennäköisesti siitä, että Mousetrapperiin on päässyt kerääntymään likaa tai pölyä. Useimmissa tapauksissa tarvittavat toimenpiteet voi tehdä itse.

Tarvitaan paineilmaa sisältävä suihkepullo, joita saa useimmista toimistotarvike- tai elektroniikkaliikkeistä. Noudata alla olevia ohjeita.

  • Irrota Mousetrapper tietokoneesta.
  • Aseta yksikkö oikealle reunalleen.
  • Paina ohjausmattoa ja pidä siitä kiinni. Puhalla näkyviin ilmestyvä rako puhtaaksi paineilmalla.
  • Odota 5 minuuttia, jotta mahdollinen kondenssi häviää.
  • Liitä laite tietokoneeseen tavalliseen tapaan ja tarkista, onko ongelma poistunut.

+ Mousetrapperia ei voi käyttää langattomasti (koskee malleja: Flexible ja Prime)

Jos haluat käyttää Mousetrapperia langattomasti, liitä Mousetrapperin pohjassa olevassa kiinni oleva USB-vastaanotin tietokoneen vapaaseen USB-porttiin.

Mousetrapper Primessä langaton tila kytkeytyy suoraan päälle. Flexiblessä on pidettävä On/Off-painiketta alas painettuna noin 5 sekunnin ajan (muttei yli 10:tä sekuntia, sillä siinä tapauksessa laite kytkeytyy takaisin pois päältä).

Irrota sen jälkeen USB-kaapeli ja tarkista, että Mousetrapper toimii langattomasti. Jatka langatonta käyttöä, kunnes valodiodi alkaa vilkkua punaisena. Tuolloin on aika ladata akku ja kytkeä taas USB-kaapeli. Työskentelyä voi luonnollisesti jatkaa tavalliseen tapaan akun latautuessa. Kun valodiodi näyttää jatkuvaa vihreää valoa, on akku täyteen ladattu. Kun irrotat USB-kaapelin, pitäisi valodiodin sammua kokonaan.

+ Mousetrapperin reunavieritys ei ole käytössä.

Advance-, Flexible- ja Prime-malleissa on olemassa reunavieritystoiminto ohjausmaton oikeassa reunassa. Vieritystoiminto aktivoidaan seuraavalla tavalla:

  • Kun ohjausmatto on liikkumatta paikallaan, aseta yksi sormi oikealle reunalle, jossa infrapunavalonsäde liikkuu edestakaisin. Kun valonsäde katkeaa, vieritystila käynnistyy.
  • Vieritä haluamaasi kohtaan ja irrota sormi. Vieritystila menee pois päältä noin 1 sekunnin kuluttua.
  • Vieritä uudelleen toistamalla ensimmäinen vaihe. (Matto paikallaan, kohota sormi ja aseta se yhtäjaksoisella liikkeellä reunan muovikehykselle ja vedä matolla ylös- tai alaspäin.)

Tekniikan omaksumisessa saattaa kulua hetki, jos se ei ole ennalta tuttu. Jos käyttäjä haluaa vierittää toisella tavalla, sitä varten on olemassa painiketoimintoja.

Tutustu oman mallisi painikeasetuksiin.

+ Mousetrapper ei toimi tietokoneeseen liitettäessä – ei elonmerkkejä.

Kyse on todennäköisesti siitä, että Mousetrapperiin on päässyt kerääntymään likaa tai pölyä. Useimmissa tapauksissa tarvittavat toimenpiteet voi tehdä itse.

Tarvitaan paineilmaa sisältävä suihkepullo (sellaisia saa useimmista toimistotarvike- tai elektroniikkaliikkeistä). Noudata alla olevia ohjeita.

+ Miten näen laitteen iän ja voin tarkistaa, onko Mousetrapperissani vielä takuu voimassa?

Mousetrapperin alapinnalla on tuotteen sarjanumeron sisältävä etiketti. Sarjanumero muodostuu seuraavasti: MTV xx xxxxxx (esim. MTV09 312336)

Ota yhteyttä Mousetrapper-tukeen osoitteessa support@mousetrapper.se tai puhelimitse: +46(0)8-120 124 40 ja ilmoita sarjanumero, niin me tarkistamme iän ja takuun.

+ Joidenkin Mousetrapper-painikkeiden toiminnot eivät näytä toimivan.

Voit tarkistaa kunkin painikkeen toiminnot lataamalla ja asentamalla sovelluksemme tai käyttämällä palvelua suoraan selaimessa.

+ En voi/saa ladata MT Keys -ohjelmaa työpaikallani.

Kaikki MT Keys -ohjelmalla tehdyt muutokset tallennetaan suoraan Mousetrapperiin, joten MT Keys voidaan asentaa mihin tahansa toiseen tietokoneeseen, jonka hallintaoikeuksissa ei ole samanlaisia rajoituksia, ja tehdä tarvittavat muutokset sillä. Kun laite sitten viedään työpaikalle, ovat tehdyt muutokset yhä voimassa siellä.

Lataa ja asenna sovelluksemme tai käytä sitä suoraan selaimessa.

+ Miten Mousetrapperin rannepehmusteet vaihdetaan?

Advance 2.0- ja Prime-mallien rannepehmusteet voi vaihtaa, mikäli ne ovat päässeet kulumaan liikaa. Uudet pehmusteet voi hankkia jälleenmyyjiltä tai suoraan Mousetrapperilta. Ota mihin yhteyttä, jos tarvitset apua uusien rannepehmusteiden ostamisessa.

Toimi näin
Pehmusteiden ympärillä on kehys. Irrota ensin se. Sen voi tehdä joko käsin tai pienen apuvälineen avulla. Väännä kehys varovaisesti irti sisäpuolelta, ota vanha pehmuste pois ja työnnä uusi sisään. Paina sen jälkeen kehys takaisin, niin että kaikki kiinnikkeet napsahtavat kiinni.

+ Akkuni ei enää lataudu tai on paisunut.

Käytämme samaa akkutyyppiä kuin mitä suurimmassa osassa puhelimia nykyään käytetään. Akun käyttöikä riippuu käyttötavoista. Akulla on 6 kuukauden takuu.

Jos akku on paisunut niin, että akkulokeron kantta ei enää saa helposti kiinni, akku on otettava välittömästi pois ja vietävä akkujen kierrätyspisteeseen. Älä yritä pakottaa lokeron kantta kiinni, jos akku ei mahdu lokeron sisään. Työskentely on tietenkin mahdollista myös ilman akkua käyttämällä mukana toimitettavaa USB-johtoa.

Akun vaihto
Uusia akkuja voi hankkia suurimmalta osalta Mousetrapper-jälleenmyyjiä sekä suoraan meiltä.
Mousetrapper Prime -mallissa akun voi vaihtaa helposti itse, sillä se sijaitsee helposti ilman työkaluja avattavan kannen alla.

+ Minkälainen takuu tuotteilla on?

Lite ja Advance 2.0:
Takuu on 2 vuotta ostopäivästä.

Flexible, Prime ja Alpha:
Takuu on 2 vuotta ostopäivästä. Akulla on 6 kuukauden takuu.

+ Olen kadottanut tai vahingoittanut USB-kaapelia. Mikä kaapeli minun pitäisi ostaa?

Mousetrapper Lite ja Alpha käyttävät USB-MicroUSB-kaapelia.
Mousetrapper Advance 2.0, joustava ja Prime käyttää USB-Mini USB -kaapelia.
Näitä voi ostaa useimmilta elektroniikkakauppiailta tai verkkokaupastamme.